Niek Gezien de Titan Track en bijzondere bochtencombinaties kon dit nog wel eens een intenser baantje worden dan verwacht. Edit: zie dat in dit topic de onride helemaal nog niet gepost is, die is toch al zo'n 8 maand oud:
BlueSpirit Wat een geinig baantje! Lekker bochten werk. Ben benieuwd hoe de ritervaring zal zijn ja. Ziet er vrij heftig uit in sommige stukken.
Jules Ik vrees nog steeds beetje dat ie niet onderscheidend genoeg is van Prowler, maar het is wel tof.
Philosopher - Eerste echte onride van deze GCI-coaster is online verschenen. Hij heeft een best lekker tempo en een paar goede afwisselingen.
The_Bullgod Philosopher Eerste echte onride van deze GCI-coaster is online verschenen. Helaas is deze dan nu ook alweer verdwenen. De video is prive en dus niet zichtbaar voor ons.
ArcovandenBroek Prima baan voor Worlds of Fun, ziet er leuk uit! En een mooie knipoog naar de klassieke Schwarzkopf. Als ik weer eens in de buurt.. 😁
The_Bullgod BAVI Wat een fijne baan is dit geworden, tof die gedraaide lift. Ja, zo keert die oude Schwarzkopf baan, met dezelfde naam, toch nog weer een beetje terug.
Philosopher De geplande opening van morgen gaat niet door.. Ik krijg visioenen naar Wildfire (Kolmarden) van..
Azmidiske Philosopher Ik herinner me inderdaad dat er destijds iets was met Wildfire, maar dat is al enkele jaren geleden. Hoe zat dat toen ook alweer?
Philosopher Azmidiske Ze gingen 10 dagen later open dan gepland.. Amber en ik waren op de openingsdag toen er een paar uur van tevoren ('s nachts) bekend werd dat de beugels mogelijk onveilig waren waardoor de opening werd uitgesteld.