Ik vind het wel een lastige, zit dat watereffect nog in Fabula? Misshien daar gewoon zonnebrand uit laten komen, dan pak je de allu-hoedjes ook mee die zich nadat ze zich niet wilden vaccineren nu ook niet meer in willen smeren.
Okey en nu zonder grappen, sowieso ben ik het eens wat betreft de ‘donaties’, geef dan gewoon alles af.
Maar qua gratis aanbieden, waar trek je de grens dan, mij is altijd geleerd dat voor niets de zon op komt, ik vind het gewoonweg niet de verantwoordelijkheid van de efteling dat ze gratis zonnebrand uit moeten gaan delen, of moeten ze zo naast elk horecapunt ook gratis komkommers gaan uitdelen, waar stopt het? Ik weet dat dat een slechte vergelijking is maar we moeten de mensen ook niet te veel pamperen is mijn mening.
Het is natuurlijk anders als je bijvoorbeeld naar een festival gaat waar je geen (grote) verpakking mee naar binnen mag om wat voor reden dan ook, maar in de efteling staat het je vrij gewoon zonnebrand mee te nemen. Qua kosten valt het ook wel mee, haal je hem bijvoorbeeld bij de lidl, ben je voor 4 euro klaar voor een flinke verpakking, en die kwam laatst ook nog eens hartstikke goed uit ‘de test’ van de consumentenbond. Je kan het natuurlijk zo duur maken als je wilt maar het moet voor iedereen te doen zijn gewoon zelf zonnebrand mee te nemen. Ben je hem onverhoopt vergeten, kun je je alsnog insmeren, dat wordt nu gefaciliteerd, al is het tegen een mini-vergoeding.
Meer schaduw zou sowieso wel lekker zijn haha