Wat een geklaag omdat zonnecréme, een extra dienst, niet gratis is... verwachten jullie echt dat alles gratis gegeven wordt?
Goede en kwalitatieve zonnecreme kost geld, dat is nu eenmaal een feit. Als ik naar de apotheker ga, betaal ik daar ook een euro of 10 voor een goeie tube.
In mijn ogen hoort het niet bij de verantwoordelijkheid van een attractiepark om alles gratis aan te bieden, zeker zonnecreme niet. Dat ze het aanbieden, aan een op zich redelijke prijs, vind ik al heel mooi: het zal je maar overkomen dat je in een park zit en je bent de zonnecreme vergeten.
Nu krijg je de optie om zonnecreme aan te kopen, anders was je zo rood als een kreeft.
Ik weet dat we graag alles gratis hebben en zoveel mogelijk waar voor ons geld, maar dit slaat echt op niets. Dat een festival (tijdens een hittegolf!) of iets dergelijks gratis zonnecreme uitdeelt, kan ik begrijpen - daar betaal je een pak meer voor alles dan in de Efteling en het duurt maar een paar dagen.
Van een pretpark verwacht ik dat absoluut niet. Beetje de verwachtingen realistisch houden hier: het is al heel mooi dat ze er geen winst op maken op dit moment.