Loekiloeki gewoon normale gezinnen zijn.

Gezien de verwachting van het prijspunt van het hotel denk ik niet dat het echt "normale" gezinnen zijn, het zullen echt wel wat vermogendere gezinnen zijn.
Of die dan met prada petjes en gucci tasjes lopen laat ik in t midden, die vind je in alle lagen van de bevolking.

Tonnie Mmm, ik weet niet. Voor zo ver ik de gasten in de efteling al heb kunnen observeren heb ik er eigenlijk nooit echt overduidelijk vermogende mensen gezien, of mensen met designerkleding en luxeproducten. In Disneyland Parijs daarentegen.... Nu, het kan zijn dat anderen zulke mensen wel al gezien hebben maar het lijkt me wel dat het zeer grote merendeel van de bezoekers gewone tot iets meer bemiddelde bezoekers zijn.

keey87 Nu, het kan zijn dat anderen zulke mensen wel al gezien hebben maar het lijkt me wel dat het zeer grote merendeel van de bezoekers gewone tot iets meer bemiddelde bezoekers zijn.

Er zit natuurlijk ook een verschil tussen (wannabe-)influencers die zich zo kleden om gezien te worden en vermogende families die het geld hebben, maar er niet zo uit zien. En die groep is zeker al aanwezig in de Efteling en zullen i.p.v. Bosrijk en het oude Hotel nu naar het EGH gaan. Tuurlijk zullen de luxe geklede 'rijken' ook gaan komen, maar zo erg als Disney gaat dat niet worden denk ik. Daar heeft Disney toch net een iets te hoog influencing gehalte voor.

ikbennlXD Ik denk dat het realistisch is dat we binnen afzienbare tijd toch een betaald voorangssysteem gaan krijgen. Want de doelgroep voor dit hotel: de elite gast met de Gucci tassen en Prada zonnebrillen zullen toch ook in het park verder bedient willen worden en zich niet teveel gemengeld willen voelen met de normale gast.

Buiten dat ik aan een hele andere doelgroep denk wanneer ik denk aan Gucci tassen en Prada zonnebrillen, hoef je er niet snel bang voor te zijn dat we snel betaalde voorrangssystemen gaan zien. Ik heb van meerdere interne bronnen gehoord dat dit nog niet matcht met de huidige strategie en visie. Maar, wellicht dat dat veranderd na verschuivingen in de directie en RvC. Oftewel, de komende 5 jaar nog zeker niet. En hopelijk daarna ook niet.

Tonnie Gezien de verwachting van het prijspunt van het hotel denk ik niet dat het echt "normale" gezinnen zijn, het zullen echt wel wat vermogendere gezinnen zijn

Als ik kijk wat voor mensen er in de luxe-hotels van Disneyland Paris overnachten, dan zijn het zeker niet alleen de vermogendere gezinnen. Er zitten ook genoeg “normale” gezinnen bij, die hebben er alleen gewoon een stuk langer voor gespaard. Zo’n mix verwacht ik hier ook gewoon.

• ufx heeft hierop gereageerd.
      • Rky1989 vindt dit leuk.

Quefox_ Als ik kijk wat voor mensen er in de luxe-hotels van Disneyland Paris overnachten, dan zijn het zeker niet alleen de vermogendere gezinnen. Er zitten ook genoeg “normale” gezinnen bij, die hebben er alleen gewoon een stuk langer voor gespaard. Zo’n mix verwacht ik hier ook gewoon.

De écht vermogenden pik je er niet tussenuit. Die lopen meestal in de meest simpele kleding en vallen niet op.

Diegene die met de (ogenschijnlijk) dure merkkleding rondlopen zijn niet de vermogenden.

Met die wijze woorden is het ook wel weer tijd om terug te gaan naar de bouw van het hotel.

Nu de cirkel op foto 1 geen klok meer is, wat zouden de streepjes erboven dan voorstellen? Zou hier nog een betekenis achter zitten?

Zonde dat er nu al een scheur in het stukwerk zit. Kan mij niet voorstellen dat het dit keer een bewuste keuze is geweest.

Geheel Offtopic, maar volgens mij komt het grootste deel van de foto van bouwfotos van Cindy. Weet iemand of Cindy ook een account heeft op deze website? Een bedankje voor alle moeite en foto's lijkt me wel op z'n plaats namelijk.

Robkuh84 Nu de cirkel op foto 1 geen klok meer is, wat zouden de streepjes erboven dan voorstellen? Zou hier nog een betekenis achter zitten?

Die streepjes hadden ook al niks met een klok te maken, want dit komt totaal niet overeen met de gebruikelijke notatie voor tijd.

Robkuh84 Nu de cirkel op foto 1 geen klok meer is, wat zouden de streepjes erboven dan voorstellen? Zou hier nog een betekenis achter zitten?

Het is volgens mij een astronomische klok.

Robkuh84 Zonde dat er nu al een scheur in het stukwerk zit.

Ik zie hem niet denk ik?

Michael Ik zie hem niet denk ik?

Rechts van het gat, onder de krul op de eerste foto.

Robkuh84 ik denk dat dat wel de bedoeling is geweest. Als je dat "gestucte" stuk nog wat verder bekijkt, zie je wel meer scheuren en oneffenheden. Ook die twee kleine torentjes links en rechts lijken wat scheuren in het stucwerk te hebben.

Ingeschaduwd en wel. Net zoals de rand van het torentje op foto 1, die is 'helaas' ook al kapot 😉
              Dat zijn zeker wel bewuste keuzes.

Zaterdag het hotel in zijn huidige staat voor het eerst mogen zien. Ik moet zeggen dat ik wat sceptisch was kijkende naar al de foto's, maar ben toch meer onder de indruk van wat ze er tot nu toe hebben geplaatst.

Blijf het echter jammer vinden dat het huis van de vijf zintuigen zo van je zicht onttrokken wordt, zowel binnen als buiten het park. Misschien ben ik het al te veel gewoon geworden, maar het eerder imposante karakter van dergelijk unieke inkom vervalt een beetje door het eerder statige, quasi even grote en vierkante hotel. Voornamelijk vond ik het jammer dat, als je huiswaarts keert via de Pardoespromenade, het volledig achter het hotel verdwijnt.

Nu ja, eens het hotel in gebruik is, zal dit gevoel mogelijks heel anders uitpakken?
              Ben benieuwd of de reserveringen voor de restaurants ook morgen zullen opengesteld worden (maar vermoed van niet).

-_Draconicon_- op de laatste renders zit die klok er ook nog in. Ik denk dat er verwarring is ontstaan omdat in een eerder bericht van loopings stond dat de klok met slinger is wegbezuinigd. Maar dat ging over de slinger boven het looppad geloof ik.

Lukie225 Ik dacht inderdaad dat de gehele klok eruit was gehaald.
                Ergens dacht ik ook een impressie gezien te hebben dat de klok zelf was vervangen door een grote sierlijke letter E. Maar kan goed dat ik nu dingen door elkaar haal.

Robkuh84 die grote sierlijke letter E is aan de achterzijde van het gebouw op dezelfde plek. Als je van de Pardoes Promenade richting het hotel loopt is hij al goed te zien nu de steigers weg zijn.