R013
Ik kan je ook verklappen dat ik op 11 locaties binnen de Efteling gewerkt heb/uit de voeten kan. Misschien ook wel met jou gewerkt. Wie zal het zeggen.
Ook theater, evenementen, Polles en Raveleijn in 10 jaar tijd en het kan zijn dat jij dit alleen opgewarmd heb. Maar de voorbereiding (M.E.P) worden gewoon gekookt normaal. Als jij bij bosrijk, hotel of Loonse land binnen komt om gerechten mee te geven/ af te maken is ook al alles voorbereid of voor gebakken. Voorbereidende werkzaamheden (M.E.P). Nee het kan geen brasserie zijn zoals in een stad, deze restaurants draaien wel 10 maal meer gasten.
Wat wil je ook als er mensen binnen komen die niet gewend zijn om te koken of geen vak in hebben geleerd. Kan toch geen attractie medewerker vragen om een driegangen voor te bereiden? Ik kan geen attractie besturen.
Daarom ben ik ook zo benieuwd waar ze de mensen vandaan gaan halen voor deze restaurants. Als het de zelfde bezetting wordt dan elders houd ik mijn hart vast.
Zoals ik zei, La Place binnen de Efteling ken ik niet, La place buiten de efteling ken ik wel. Niet heel veel anders dan de oude panorama. Kan natuurlijk zijn dat dit een Paradepaartje is en meer geld in gestoken word. Direct een mooie reclame. Dat kan, weet ik niet, feit is wel dat dit niet door de Efteling wordt gerund.