Even los van de discussie of je wel of geen kritiek al mag geven op plannen....
Veel interessanter vind ik het om er achter te komen waarom de Efteling kiest voor een architecten bureau terwijl je een best forse ontwerpafdeling in eigen huis hebt, als het puur gaat om het logisch indelen van de kamers / ruimte, zou ik het nog wel kunnen snappen, maar voor de styling....
Ook zal het van belang zijn hoe de opdracht is gegeven, heeft het bureau de vrije hand, of maken deze slechts een opzet waarna het eigen ontwerpteam nog de "Eftelingsaus" gaat toevoegen?.
Kortom veel vragen, en ja gezien het eethuys hoop ik toch echt wel dat er iemand van het ontwerpteam zich er tegen aan gaat / mag bemoeien, het is voor de Efteling een van de grootste, duurste en belangrijkste project ooit.... dat moet van A tot Z kloppen (in mijn ogen), ik ben er nog niet gerust op iig.
Ook betreft de kieren ben ik best wel benieuwd hoe dit er uit gaat zien waarschijnlijk gaan ze deze opvullen met kit of voegmiddel, maar de hoeken ga je sowieso zien, vraag me af hoe dit straks op lange rechte gevelwerk tot zijn recht gaat komen en of het dan niet al te storend gaat zijn.