Dutch23 Ik denk dat we straks haast niet meer met onze ogen mogen knipperen of er staat hier een geraamte van het hotel. We mogen eindelijk van de bouw gaan genieten! Het lange wachten maakt het wel extra leuk nu.
Cerveza Ving vandaag in een gesprek tussen wat bouwvakkers op dat ze vanaf volgende week " eindelijk de hoogte ingaan"
Jeroeen Vandaag stond de kraan overeind! De verhalen gaan, dat ze maandag beginnen met het opbouwen, en dat ze per week een verdieping willen hebben staan. Ben erg benieuwd! Laten we het hopen!
Mark Eindelijk! Het lijkt me dat ze met de lobby beginnen als ik de locatie zo zie? Die wordt volgens mij best imposant met z'n minimaal 2 verdiepingen hoog.
Jules Nou, 't gaat er nu dan toch echt van komen. Heel benieuwd hoe snel de kolos staat en wat we straks van de proporties vinden hoor.
Dutch23 Na de toch wat onoverzichtelijke updates vanaf de grond, weet @RingelbergNick voor mij duidelijkheid te geven met z’n drone! Ook blijf ik erbij dat de grote van het hotel minder kolossaal oogt dan gevreesd. Bron: Nick
Herbergier Dutch23 ik vrees meer voor de hoogte, en dan met name vanuit het sprookjesbos ben ik bang dat het het bos zal overschaduwen...