Japio Michael 'by night' vallen er natuurlijk sowieso een hoop dingen weg. En gisteren viel me inderdaad ook al op dat juist die bewoning het zicht vanuit het sprookjesbos nóg rommeliger maakt. Zeker als daar straks auto's af en aan gaan rijden is dat écht een flinke downer op je beleving.
Tonnie Er ligt nog een klein talud zand naar het spoor. zet er een stapel coniferen in en het is zo aan het oog onttrokken.
Ruubje Michael Al die rolcontainers die opgehoopt staan en volledig in het zicht bij het nieuwe sprookje. Dit kennen we van de Efteling. Denk aan de containers bij een Holle Bolle Gijs op het anton pieckplein
Mark Ze zijn bezig een koets te plaatsen voor het hotel: Uniek foto-object? Onderdeel van verhaal/sprookje? Bron: Cindy @ Bluesky
TheOnlyRealColonel Mark Is dat hetzelfde object als de fiets die je hier in dit plaatje ziet? https://www.efteling.com/nl/blog/backstage/20230110-eerste-werkzaamheden-nieuw-gebied-bij-hoofdentree Ik geloof dat ze daar al ooit iets over hebben gezegd. Dat je daar ook je verjaardags buttons enzo kan gaan halen.
Geertmans Om maar weer even de storm te ontketenen in het symbolische glas water: Het houten model van het hotel heeft wel een doorgetrokken serre… 🤨
Lukie225 Michael Over die rolcontainers gaan ze denk ik geen afspraken maken. Staat nog beplanting tussen dus dat wordt gewoon wachten tot het dicht groeid. Jammer van de tussentijd, dat wel.
Michael Lukie225 Over die rolcontainers gaan ze denk ik geen afspraken maken. Staat nog beplanting tussen dus dat wordt gewoon wachten tot het dicht groeid. Jammer van de tussentijd, dat wel. Ik heb ingefluisterd gekregen dat we hier op korte termijn wel aanpassingen gaan zien.
Mark TheOnlyRealColonel Is dat hetzelfde object als de fiets die je hier in dit plaatje ziet? Ik begrijp je vraag volgens mij niet zo goed? Die fiets (gaan we die ooit nog zien?) is toch meer als informatiepunt bedoeld geweest. Deze Koets lijkt toch meer een object te zijn. Staat ook niet op het Eiland van de Vijf Zintuigen maar op de rotonde voor het hotel. Bron
Michael Pretparkgenot Heeft het model ook een tankstation? Dit is dus oprecht een flauwe opmerking, die hele rand die het een tankstation zou maken valt dus weg in het hotel. Het enige dat echt geen gezicht is, dat is de afwerking aan de onderkant van dat plafond met die ijzeren balken en spots aan het plafond.
Bembom Michael ik vind het geen flauwe opmerking. Het lijkt m.i. ook op een ouderwets tankstation dus ik begrijp de opmerking wel.
Michael Bembom Het lijkt m.i. ook op een ouderwets tankstation dus ik begrijp de opmerking wel. Foto’s doen in dit geval echter veel vertekenen.
Eduard RingelbergNick Een foto die voor mij opnieuw aantoont dat dat hotel nooit op die plek had moeten worden gebouwd. Ik vind dat de verhoudingen in dit gebied uit zijn verband zijn gehaald hiermee. Ik snap echt niet waarom dit ooit zo is besloten.
asuran Mooie luchtfoto's maar het hotel is af, vanwaar dat er nog die bouwcontainers staan? Edit, nu ik erover nadenk, het zal waarschijnlijk gebruikt worden voor het Raveleijngebied later dit jaar.