Kan niet wachten tot we verticaal gaan, wordt super πŸ™‚

• Mich vindt dit leuk.

Ik vermoed dat ze ergens in september wel zullen beginnen met de fundering te gieten?

• Tonnie heeft hierop gereageerd.

De vergunningsaanvraag heb ik zien langskomen, maar was de vergunning ook al verleend? De eerste volle week van september lijkt mij inderdaad een prima start om te beginnen.

• Mich vindt dit leuk.

Mich Ik vermoed dat ze ergens in september wel zullen beginnen met de fundering te gieten?

Lijkt mij vrij optimistisch eigenlijk voor de fundering te gieten.

Nu weet ik dat het in Brabant iets minder hard nodig is, maar ik neem aan dat er ook nog eerst wat heiwerkzaamheden plaats moeten vinden, en daarnaast komt oa t zwembad en een hoop faciliteiten in de kelder, die moet dan ook nog uitgegraven worden, en zullen er denk ik nog wel een paar damwandje geslagen moeten worden?

De bouwplaats krijgt een uitbreiding

Weinig nieuws te zien vanuit deze hoek, ik had helaas geen tijd voor een ritje in de stoomtrein πŸ˜‰

Mich Wat denk je van bouwvak vakantie.
      Regio Zuid 6 aug 2022 t/m 27 aug 2022 Week 32 t/m 34
      https://www.schoolvakanties-nederland.nl/plaatsen-regio-zuid-nederland.html

In Noord en Midden Nederland zijn ze al afgelopen maar in Zuid pas vanaf aanstaande maandag. Ik vermoed dat wij pas vanaf september weer enige echte bouwactiviteit zullen gaan zien. (niet het plaatsen van containers of zoiets)

• Mich heeft hierop gereageerd.
      • Mich vindt dit leuk.

yep, dat is al jaren zo. Hetzelfde als meivakanties enz (hoewel dit geen invloed heeft op de bouw).

8 dagen later

Marvin hier zat ik op te wachten! Bedankt voor de update😊

@Marvin Moest ff kijken waar het verschil in zat. Na langer te kijken zag ik dat er een gleufje was gemaakt.
          En 2 hopen zand was neer gedumpt in het midden van de foto.

• gjee heeft hierop gereageerd.

gjee welke testopstelling bedoel je ? Lol

Marvin Dank je wel! Mooi dat de heipalen zo te zien ook al vlot de grond in kunnen!

Als er inderdaad een kelder komt, duurt het meestal ook een hele tijd voor daar voldoende grondwater etc. is weggepompt toch?