ikbennlXD ik weet waar ik over praat. Deze muur is schoonwerk. Dus dat betekend dat dit zichtbaar zal zijn. Er komt dus geen stukwerk of dergelijke meer op. Alleen een voeg er nog in en hoogstens wat schaduwwerk wat het leed niet zal verzachten.
Het komt zat vaak voor dat de Efteling dit soort schoonwerk muurtjes bouwt en vervolgens overstuct. En al doen ze dat niet, onderschat dan niet de kracht van het inschaduwen. De rechte vorm van de muur is geen probleem naast een statig hotel, een Pieck dronkemansmuurtje zou juist uit de toon vallen.
ikbennlXD En waarom wordt ik als pispaaltje uitgekozen?
Dat word je niet. Je plaatst een inhoudelijk belachelijk bericht en wordt daarop aangesproken.
ikbennlXD genoeg anderen hier die kritisch zijn. En daarbij, zeg ik ook genoeg positiefs. dus ik snap het niet helemaal. Nee, ik ben geen snowflake dus ik kom misschien ietswat direct over, meer niet. Je hoeft het ook niet met mij eens te zijn maar laten we elkaar lekker in hun waarde laten, mod.
Je komt niet ietwat direct over, maar je schrijft constant bijzonder cynische berichten. Met termen als 'eftelauti's' en 'snowflakes' probeer je te provoceren en de mening van anderen onderuit te halen. Dit doe je bewust, want ik heb het je eerder op andere fora ook zien doen, en alsnog heb je nu het lef om jezelf in de slachtofferrol te plaatsen. Dit zijn stuk voor stuk manipulatietechnieken. Ik ken er de technische termen niet voor, maar weet wel dat je waarschijnlijk gewoon aan het trollen bent, net zoals je dat vroeger op die andere fora ook deed.
En mocht je nou niet aan het trollen zijn: heb dan eens door hoe je overkomt en pas je toon aan. Anders verword je, zoals Michael zei, tot een karikatuur en word je een van die users waarvan mensen de berichten standaard overslaan omdat er toch niks nuttigs in staat.