Ik heb bij de namen wel gelijk een gevoel welk restaurant waar komt. ‘Puur’ lijkt mij het (buffet?) restaurant op de onderste verdieping, hier zal je eenvoudige gerechten kunnen krijgen. Ik krijg er een De Proeftuyn gevoel qua sfeer en concept. Eenvoudig, lokaal, biologisch.
Seven klinkt dan weer voor een sjieker a la carte restaurant voor de eerste verdieping. Sprookjesachtig stijlvol dineren. Ik hoop dat het park hier echt durft uit te pakken, het hogere segment mist nu. Maakt me er ook wel wat huiverig voor, ik betwijfel of het park dat wel aankan. Maar zou zoiets graag zien.
Verder wisten we uit de eerdere kamer concepten toch al dat hetzelfde ontwerpbureau hier ook aan zet is? Ik vind het onbegrijpelijk gezien alle ervaring wat het park in huis heeft en de volgens mij prima interieurs van het luxere Bosrijk.
Een minimalistische stijl past bij de Scandinavische invloeden in het ontwerp van het hotel maar wat ze tot nu toe hebben laten zien is niet heel overtuigend. Waardoor ik het op voorhand lastig vind ze het voordeel van de twijfel te geven.