Vriend_van_de_club BAVI Vraagje, morgen bezoeken we Tripsdrill. Wat raden jullie aan om als eerste te doen? Karacho en G'sengte Sau! Altijd beginnen met de lage capaciteit attracties, achterin het park.
luc136 Vriend_van_de_club Karacho en G'sengte Sau! Altijd beginnen met de lage capaciteit attracties, achterin het park. In principe dit inderdaad. Maar Tripsdrill opent dat achterste gebied ook wel eens later dan de openingstijd voor het park. Weet niet of ze in hoogseizoen wel alles tegelijk openen, maar houd er rekening mee dat je eventueel voor een gesloten touwtje kan komen te staan.
Dream_wizard Karacho en G'senteschau, vergeet je glaasje niet bij het wijnmuseum en ga van de glijbaan in de molen
Jozz Altweibermuhle! :p . Met de meeting gingen wij direct naar Hals uber kopf en volldampf en zaten er snel in. Daarna zou je direct door kunnen lopen naar de achterkant van het park voor de grote banen daar. En uiteindelijk via het leuke kleinere spul in het oude gedeelte terug naar Hals-uber-kopf voor wat re-rides. Wat een toffe coaster is dat.
Marvin Jozz Altweibermuhle! Het enige goede antwoord 😎 Ik zelf heb het eerlijk gezegd nog nooit extreem druk gezien in Trispdrill, maar dat kan natuurlijk ook gewoon geluk zijn geweest. Ik zou zeggen kies een kant van het park en werk je via de attracties die je onderweg tegen komt naar de andere. Sla ook vooral de kleinere rides niet over want die maken het park zo heerlijk sfeervol! Houdt er inderdaad wel rekening mee dat de kant van Karacho, Mammut, etc. wat later kan openen.
BAVI Hals uber kopf is top, park is mooi en niet druk. Maar mijn god. Voorkruipen dat ze doen niet normaal…….
BAVI Nou, het was eindelijk zo ver “Tripsdrill” Bij aankomst een half volle parking, dat was al een goed teken. Eenmaal binnen, viel meteen op dat er veel verenigingen aanwezig waren. Dit was ons voordeel, zij liepen in groepen en zo kon je makkelijk zien waar het druk was. Het langste wachten was bij de grote logflum 30min en de rest eigenlijk 10 minuten max. Karacho en Hals uber kopf waren voor mij de toppers. Kortom, wat een pareltje van een park is het eigenlijk.
Liampie Leuk, voorpret! Weet iemand of ik ergens tickets met korting kan kopen? Zal wel via een Duitse website gaan, ik kan zo snel even niets vinden.
Niek Helaas, tickets voor Tripsdrill met korting hebben we met man en macht naar gezocht voor onze meetup, maar dat bestaat dus schijnbaar niet. Tripsdrill is altijd de volledige entree (of eventueel gereduceerd groepstarief, maar je gaat vast niet met 20 man). Voordeel is dan wel weer dat parkeren gratis is.
Jay-RideMaster Niek Enige dat ik weet is dat je met een Efteling abonnement 1x per jaar gratis naar binnen kan, maar dan moet je natuurlijk wel een Efteling abonnement hebben.