Wauw, wat een gave tekening zeg, complimenten! Ik herinner me die aankleding nog heel goed, samen met het foute themanummer dat daar toen speelde en mis die sfeer altijd nog een beetje. Zonde dat daar verder nooit iets mee is gedaan, was vast gaaf geweest om bijvoorbeeld de launch te overkappen met zulke theming. Die planten waren het enige aspect dat de attractie met het gebied Magic Forest verbond.
Marvin Zou trouwens ook niet weten waar die trein dan als tweedehands vandaan had moeten komen
Er zou een Vekoma Motorbike komen in Great Mall of China, dat project is doodgebloed en de trein lag toen al enkele jaren te verstoffen. Toverland heeft deze waarschijnlijk voor een zeer nette prijs kunnen overnemen.
Spookbootje met de magie van het internet heb ik de originele thema schetsen van vekoma gevonden.
Dit zijn geen tekeningen van Vekoma maar van Imagic Concepts. Zij ontwikkelden destijds de huisstijl, karakters, merchandise en andere randzaken waaronder dit soort impressie-tekeningen voor allerlei parken waaronder Toverland.