Mijn favoriete schoeisel is de teenslipper, ik ben me er enorm van bewust wat voor een modeflater het is, maar ik loop er gewoon het allerlekkerst op. Ik weet inmiddels na al die seizoenen wel welke ik kopen moet en welke er nog enigszins goed uit zien. Maar ik ga dus regelmatig op teenslippers naar pretparken, alleen nog nooit naar Phantasialand, ook omdat ik verhalen heb gehoord over een zak die je over je voeten zou moeten trekken in Black Mamba, omdat je altijd schoenen aan moet hebben. Bij andere parken leg ik mijn slippers in het geval van een flying, floorless of invert lekker langs de kant, of ik ga er op zitten. Enige keer dat dat fout is gegaan was in Six Flags Magic Mountain, ik had toen niet voorzien dat de zitjes van X2 zo open zouden zijn, daar ben ik een slipper verloren. Op blote voeten vervolgens naar de giftshop gelopen om nieuwe (compleet vercrackte overigens) slippers te kopen. Ik zou het voor het specifieke geval Phantasialand afraden, voor andere parken zeer zeker niet.