Marvin Zo tof dat we samen met Hellendoorn zo'n uitgebreid programma kunnen aanbieden, echt zin in! 🤩
Piet_Verdriet Top programma in elkaar gedraaid! Helaas kan ik er niet bij zijn, maar het moet gezegd worden 😬
Remco82 Mooi programma en mooie prijs, zit helaas alleen met 3 kids thuis dat weekend dus deze moet ik voorbij laten gaan.
Collin Wij nemen de kinderen ook mee dus de +1 wordt +3 🙂 Shari Fenna (4jaar) Tygo (1jaar) Ik zal straks voor 3 personen het meetinggeld overmaken.
bakvorm Is Hellendoorn goed te doen met OV? Heb Efteling, Walibi en Toverland wel al namelijk met OV gedaan Betaling is overgemaakt 😁
The_Bullgod bakvorm Is Hellendoorn goed te doen met OV? Redelijk goed volgens mij. Je pak de sprinter naar Nijverdal (Komende vanuit Zwolle of Almelo/Wierden) en dan de bus 594 tot halte "Hellendoorn, Schapenmarkt". En dan is het nog ongeveer 1km lopen.
Niek @PretparkPro ah wat jammer! Op naar een volgende meeting dan! Denkt de rest van de pré-inschrijvers nog even aan de betaling? @Gaitman @Dolfijntje81 @SylvainDr @HeyThereJulilah @stijn050 @UntamedWestland @bakvorm En zijn er nog meer mensen die mee willen? Dat kan nog steeds! Geef je gauw op en ga mee voor een gezellige dag naar Hellendoorn!
Gaitman Niek Door omstandigheden bekijken we uiterlijk dinsdag even wat we doen. Zie voor meer informatie de mail die ik heb gestuurd.
Marvin Wes Introducé? Ik heb gewoon een eigen account hier. 😉 Haha inderdaad, we hebben het aangepast! 🤓