Niek Martin Ook onder klein voorbehoud. Tevens de vraag, is het programma geschikt voor kinderen of iig tijdens de dag te doen om aan te sluiten waar mogelijk? Het is wel de bedoeling dat kinderen ook gewoon de dag kunnen meemaken inderdaad 🙂
SylvainDr Ik ga graag mee. Ben er al een jaar of 10 niet meer geweest dus hoop dat er ook nog tijd over is om nog wat dingetjes in het park te zien! 😄
Niek Nog een paar daagjes om je in te schrijven! We zitten nu op 10 man, maar hebben er toch echt 20 nodig om de meeting door te kunnen laten gaan. Lukt dat niet, dan moeten we de meeting helaas annuleren. In de woorden van de NS: Ga mee!
Susanne Leuk ik ga ook mee! En hotel in de buurt met gratis annuleren geboekt nu maar hopen dat het doorgaat!😁
Marvin We hebben nog maar 5 inschrijvingen nodig om de meet-up door te kunnen laten gaan. Meemaken, bij zijn! 😃
StefanV Marvin Zou zo graag mee willen!!! Denk alleen niet dat ik dan nog na afloop thuis mag komen, aangezien mijn vrouw nu 39,5 weken zwanger is... Dus ik moet het helaas voorbij laten gaan!
Cerveza Ik had hier graag bij willen zijn samen met de kleine en nog gekeken of ik dingen in mijn agenda kon verschuiven, maar helaas niet mogelijk. Wel super dat er genoeg aanmeldingen zijn en de meet-up door kan gaan, veel plezier allen!!