Afgelopen weekend was ik in het park en maakte ik enkele kiekjes van de huidige status.
De arcadehal is een succes. Zoals bij elke game hall of zoals op de kermis kun je ook hier tientjes omwisselen naar kleine stuiterballen. Je hebt veel te veel punten nodig die je op geen enkele manier kunt verzamelen. Maar er werd veel gebruik van gemaakt.
Wat me wel tegen viel was de airco. Of eigenlijk het gemis ervan. Het was echt beroerd warm en benauwd binnen. Een binnenruimte is fijn als het regent. Maar als het buiten richting de 30 graden gaat is het ook fijn om even beschut te zitten. Zonder wind in diezelfde temperatuur is dat geen pretje.
Alle ramen zijn voorzien van een stroom punt. Ik heb geen idee wat hier nog gaat komen maar het kan alleen maar mooier worden. Want het ziet er nog niet uit 😂
Van de auto’s is nog niks te zien. Die zullen toch wel snel volgen om de deadline te moeten halen.
Ik had het overigens omgedraaid. Als je niet weet dat de attractie achter het enorme gebouw zit mis je hm mogelijk. Als men het omgedraaid had was het qua beleving en beweging de bezoeker stuk interessanter geweest.