R0xannaBanana Het eten was zaterdag een drama!.
BIj Polles keuken stond rond 18:30 een lange rij en men had besloten het terras te sluiten: er werd hier niemand meer toegelaten, tot men er 30 minuten later achter kwam dat men nog een aantal grote groepen zou gaan krijgen meer dan 15 personen), om vervolgens het terras toch maar weer vol te zetten, de gemiddelde wachttijd alvorens je aan tafel zat was 45 minuten! nu snap ik dat ze graag vergeleken willen worden met Disney maar hier zie ik dat liever niet 😆
Je merkt in heel het park (en waar niet in Nederland) dat er een enorm personeelstekort is, het terras werd gelopen door slechts 2 personen...
Ook het Witte Paard was om 20.00 al volledig gesloten.
Daar was "vroeger" tijdens de oude zomeravonden toen het park tot 00:00 open was geen denken aan.
Ik snap dat het oude concept niet houdbaar was maar bij Djinn op het Fata plein stonden 2 en soms 3 medewerkers "toezicht" te houden en zo heb ik op meer plekken personeel gezien wat ingezet werd bij tijdelijke dingen, was dan bij het oude concept gebleven en had deze personeelsleden (in dienst van de Efteling zelf) ingezet in de horeca daar komt je winst vandaan.