Pretparkgenot Ik heb hier een mooie bouwfoto van het spookslot die heel veel zegt:
Je ziet hier toch ook dat het spookslot een normale rechte bouwkundige ondergrond heeft?
Als je die attractie beoordeelt op wat je op die foto ziet kun je ook zeggen det het spookslot een loods is met opgeleukte wanden. Het is en blijft een themapark, waar uiteindelijk alles namaak en niet echt is.
Wat is het toch dat mensen een soort van romantisch beeld in hun hoofd hebben dat in dit geval het spookslot qua bouw en vormgeving anders gemaakt is.
Ik begrijp zelf niet dat mensen zo negatief doen omwille van een paar onduidelijke tekeningen waar vrijwel niets op te zien is? Wacht gewoon af tot er meer bekend is, het zal er echt wel prima uit gaan zien.
Ikzelf ben heel enthousiast over wat we tot dusver gezien hebben van Dans Macabre, dat gaat een gaaf project worden om te volgen.
Wat ik zelf niet begrijp is dat met vrijwel iedere berichtgeving omtrent de Efteling er altijd wel negatief op gereageerd wordt, vaak zelfs ongegrond.
Je kunt toch niet een attractie afbranden die nog helemaal niet gebouwd is omwille van een bouwkundig 3d model die bij de bouwaanvraag stukken zat? Heb geduld mensen, en heb een beetje vertrouwen in de mensen die dit project maken/ontwerpen.