- Bijgewerkt
Dit is de overtreffende trap van de plank mis slaan... Op AliExpress kan je nettere gondels kopen hehehe
Dit is de overtreffende trap van de plank mis slaan... Op AliExpress kan je nettere gondels kopen hehehe
Het is nou niet dat Cedar Point bekend staat om zijn geweldige theming. Toch kan je blijkbaar nog net even wat dieper zakken ...
Beetje alsof iemand op Google naar een Swiss Cheese wallpaper heeft gezocht en deze op een karretje heeft geplakt.
Van een paar dagen geleden alweer, maar we hebben de bouw van de muis dus helemaal gemist op het eerste stukje track na dan.
Bron: StarParc.be
The_Bullgod Wauw, die karretjes zijn ...uniek? Buiten dat het gewoon goedkoop ogende bestickerde karren zijn, is het probleem volgens mij ook een beetje dat het concept niet helemaal klopt. Een wilde muis achtbaan wordt zo genoemd omdat je als een wilde muis door een compact en ingewikkeld stelsel van achtbaantrack scheurt. Wat is de logica achter een kaasje?
Ik heb het idee dat ik naar een pretpark in het Oostblok kijk. Maar het is gewoon Cedar Point die met deze cheesy muis komt, ongelooflijk!
Ron Ah zie ik dacht ook al zoiets te zien in de concept arts. Daar is ook maar 1 karretje gethematiseerd als kaas en de rest als standaard gekleurde muizen. Ik was er ook al bang voor aangezien de gele kaas gaat verdwijnen tussen alle gele supports.
ArcovandenBroek haha "cheesy", I see what you did there
Ja, de track is klaar.
Dat lijkt toch een leuk layoutje te zijn Ik ben benieuwd of Zamperla tegenwoordig ook haar baantjes soepel krijgt