4!?

Dan is mijn verwachting wel een aantal naar Toverland toe gethematiseerde attracties uit de (Zamperla) catalogus.
Gelijk het hoekje in de Magische Vallei.

Of dit dan de familiaire uitbreiding is die Toverland zo hard nodig heeft (mits mijn verwachting uit komt) vraag ik me dan wel af.

Mark Dan is mijn verwachting wel een aantal naar Toverland toe gethematiseerde attracties uit de (Zamperla) catalogus.
    Gelijk het hoekje in de Magische Vallei.

Hmmm, ik zie al een Nebulaz en Air Race voor me,.
    Maar een Technical Park SideCar XL mag van mij ook wel komen.

broodje123 ja dat wel. Ze kondigen 4 attracties aan, valt daar ook het begrip achtbanen onder of alleen infill attracties? Want ik vind 4 invul attracties nogal behoorlijk voor de themagebieden die Toverland nu in bezit heeft (tenminste ik zou niet weten waar ze er nog 4 kwijt kunnen).

Ik ben een leek als het gaat om vergunningen. Maar moet je al die vier attractie tegelijk bouwen of mag het ook zo zijn dat de andere twee bijvoorbeeld 1 jaar later gebouwd worden?

Jordy marketingtechnisch lijkt me dit onwaarschijnlijk, als je uitpakt met iets nieuws ga je dit niet in 3 themagebieden laten plaats vinden. De focus op 1 gebeid is dan beter zodat je meerdere uitbreidingen kunt realiseren, en vaker iets 'nieuws' kan laten zien dan alles in één keer nieuw.

Het worden twee grote en twee kleine attracties in Avalon volgens de woordvoerder van Toverland.

Goed nieuws! Toverland heeft zeker in Avalon nog wat attracties nodig, dus een goede keuze. Maar waar in Avalon willen ze deze 4 attracties plaatsten, zie maar 1 of 2 plaatsen waar iets kan komen te staan. Iemand enig idee?

Avalon is perceel 392
      De omgevingsvergunning omschrijft dit ook in de titel.

NR92 en dat één van deze attracties blijkbaar een vrije val toren is.

Hopelijk is het dan wel een fullsize freefall (het liefst van Intamin) en niet zo'n kiddieding.

Dan gok ik dat ze links van Avalon / Fenix uit gaan breiden. En dan Fenix hal helemaal thematiseren en daar het gebied uitbreiden.

The_Bullgod Goeie keuzes alleen hoe zou Toverland die moeten thematiseren in het thema? Vooral zo'n airrace lijkt me lastig om iers middeleeuws te maken wel heel leuk om over te speculeren. Die nebulaz zie ik wel voor me als martel werktuig van Morgana ofzo, al is dat wel duister voor Toverland, dus geen idee of ze met zo'n thema zouden gaan.

The_Bullgod Ik ga sowieso niet in die dingen dus ik hoop vooral dat het leuk is om naar te kijken 😆 Maar ik ben ook benieuwd wat het wordt.

Ik ben héel benieuwd wat het wordt. Hopelijk niet van die hele standaard infills. Aan de andere kant is Toverland zo goed bezig dat ik sowieso qua thematisatie goede hoop en vertrouwen erin heb.
          Ben benieuwd wanneer we tekeningen enzo gaan zien