4!?

Dan is mijn verwachting wel een aantal naar Toverland toe gethematiseerde attracties uit de (Zamperla) catalogus.
Gelijk het hoekje in de Magische Vallei.

Of dit dan de familiaire uitbreiding is die Toverland zo hard nodig heeft (mits mijn verwachting uit komt) vraag ik me dan wel af.

Mark Dan is mijn verwachting wel een aantal naar Toverland toe gethematiseerde attracties uit de (Zamperla) catalogus.
    Gelijk het hoekje in de Magische Vallei.

Hmmm, ik zie al een Nebulaz en Air Race voor me,.
    Maar een Technical Park SideCar XL mag van mij ook wel komen.

broodje123 ja dat wel. Ze kondigen 4 attracties aan, valt daar ook het begrip achtbanen onder of alleen infill attracties? Want ik vind 4 invul attracties nogal behoorlijk voor de themagebieden die Toverland nu in bezit heeft (tenminste ik zou niet weten waar ze er nog 4 kwijt kunnen).

Ik ben een leek als het gaat om vergunningen. Maar moet je al die vier attractie tegelijk bouwen of mag het ook zo zijn dat de andere twee bijvoorbeeld 1 jaar later gebouwd worden?

Jordy marketingtechnisch lijkt me dit onwaarschijnlijk, als je uitpakt met iets nieuws ga je dit niet in 3 themagebieden laten plaats vinden. De focus op 1 gebeid is dan beter zodat je meerdere uitbreidingen kunt realiseren, en vaker iets 'nieuws' kan laten zien dan alles in één keer nieuw.

Het worden twee grote en twee kleine attracties in Avalon volgens de woordvoerder van Toverland.

Goed nieuws! Toverland heeft zeker in Avalon nog wat attracties nodig, dus een goede keuze. Maar waar in Avalon willen ze deze 4 attracties plaatsten, zie maar 1 of 2 plaatsen waar iets kan komen te staan. Iemand enig idee?

Avalon is perceel 392
      De omgevingsvergunning omschrijft dit ook in de titel.

NR92 en dat één van deze attracties blijkbaar een vrije val toren is.

Hopelijk is het dan wel een fullsize freefall (het liefst van Intamin) en niet zo'n kiddieding.