Eftelflags Je mag gewoon een sluitende short dragen, dus dat vangt het preutse gedeelte op. Probleem blijft een stukje comfort. Daarnaast schijnen dergelijke strakke broeken nu ook niet heel gezond voor je te zijn.
Maar ook zonder dat blijft het gewoon een belachelijke regel die volstrekt geen enkel bewezen nut heeft.
Amber Genoeg video's gezien en recensies gelezen dat de hygiëne te wensen overlaat.
Dit was vroeger inderdaad zo, maar samen met het park is ook Aqualibi flink opgelapt en zijn de meer moderne recensies beduidend positiever. Logisch ook: alles daar is gewoon enorm verbeterd in de afgelopen jaren.
De eerste keer dat ik Walibi bezocht was het meer een schroothoop dan een pretpark. Maar hoe dit park zich herpakt heeft is gewoon ongelofelijk. Ik kan letterlijk niets verzinnen dat niet verbetert is. Dat ze dan Aqualibi ook aanpassen lijkt me niet meer dan logisch en na alle nieuwe attracties in het park, is het ook goed dat er eens een goede glijbaantoren in Aqualibi bij word bij gebouwd. Plopsaqua heeft eigenlijk amper iets te bieden (voor een schandalige prijs) maar trekt veel volk. Ook zijn er al enkele Lago's in België die Aqualibi voorbij geschoten zijn. Met deze uitbreiding troeft Walibi toch behoorlijk wat concurrentie af en zou het zelfs makkelijk een vervanging kunnen bieden voor de zeer populaire Océade.