Japio Maar toch merk je gewoon weinig buzz en ik denk dat dat ook te wijten is aan een gebrek aan (aansprekend) thema. Er is geen beleving of niets aan deze coasters, het is gewoon lastig te vermarkten.
Nou.. er valt genoeg te vermarkten.. moet je maar eens zien hoe ze dat in Amerika doen.
Ik denk dat ze ook bewust nog niet al te veel buzz willen. Stel je voor dat er mensen weg blijven met halloween om volgend jaar nog eens terug te komen.
pretparkgekkie05-10 Walibi heeft straks echt een achtbaanaanbod waar de hele wereld wel jaloers op kan zijn
Ooit was Goliath wel een baan waar ook de Amerikanen naar uit keken.. maar met RMC en de nieuwe dingen die Intamin doet is de baan afgegleden naar het midden segment.. en eigenlijk zit elke baan daar een beetje in dat middensegment. Untamed was dat van begin af aan al.
Zeker: Voor Europa zijn dit nog steeds enorm goede banen, maar ook daar beginnen ze aardig af te glijden.. en ik vrees dat deze twee banen dat ook vrij snel gaan doen. Ondanks dat ze me enorm tof lijken.
Ze missen gewoon iets wat er groots en imposant uit ziet.. Deels door de ligging overigens moeilijk, want vanaf de parkeerplaats lijkt het al alsof je over XPress heen kunt kijken en dan lijkt Goliath ook niet bepaald hoog meer. Wat dat betreft had een échte hypercoater die langs de parkeerplaats gaat veel iconischer kunnen zijn en nu nog steeds een symbool kunnen zijn.