MagicMountain-23 klopt dat ze vorig jaar een stijging hadden maar dat komt meer omdat ze extra dagen open waren tijdens de winter met hun eerste editie bright nights (wat als ik me goed herinner ook niet bepaald vlekkeloos ging door dat aardig wat attracties met regelmaat dicht waren).
Qua halloween sure, commercieel was het een succes maar het regende ook klachten omdat het simpelweg te vol was en dat is niet eenmalig, halloween in dat park heeft altijd wel redelijk veel klachten, dat zal toch ook bezoekers weg jagen terwijl je als park het liefst die bezoekers het jaar erop terug wilt hebben.
Dat het park stabiel draait ben ik mee eens, jarenlang blijven hangen rond de 850.000 is een redelijk cijfer maar ik kan ook heel goed snappen dat CDA een stijging wil zien (en het liefst jaarlijks een stijging) in plaats van dat het bezoekersaantallen stabiel blijven rond een bepaald cijfer.
Het park heeft potentie maar dan zullen ze goede investeringen moeten maken iets wat Walibi Belgium de afgelopen jaren in mij ogen goed doet en waarvan Walibi Holland wat van kan leren.