Ik verbaas mij over de reacties omtrent de doelgroep van Walibi Holland. Hoe hard ze ook schreeuwen dat hun doelgroep families is, hun markt zit wel bij de thrill-seekers. Nu, dit is een type achtbaan met bagger capaciteit. Dat is iets wat ik wel erg zonde zou vinden. Het gerucht gaat al best lang, maar dan zou deze coaster op de plek van de kartbaan komen waar nu dus het familie-gedeelte moet komen.
Ik hoop ontzettend dat ze het pad tussen Goliath, El Rio, Xpress en/of bij de Condor gaan doortrekken. Ik vond het altijd mega irritant dat je vanaf Goliath eerst super ver moest lopen om vervolgens weer hetzelfde pad terug af te leggen.
Dat gezever over de doelgroep van Walibi Holland ben ik wel zat! Als zij A zeggen, en ze voeren B uit, wie ben ik dan om daar iets van te vinden? B is immers ook een doelgroep. Wellicht wel de doelgroep met de kleinste portemonnee in dit geval.. 😅
Het is niet hetzelfde park als in Wavre. Wat daar gebeurt is iets compleet anders en vind ik dan ook niet meer vergelijkbaar. Vandaar ook in mijn eindoordeel mocht dit kloppen: ik ben blij dat we binnenkort weer kunnen genieten van iets unieks in de Benelux op coaster vlak. Waarschijnlijk gaan we er wel veelte lang voor moeten wachten i.v.m. de matige capaciteit. 😁