asuran theorder01 Ik denk eerder onder de el condor, ik zie walibi holland niet geld uitgeven om die gehele vijver vol te gooien met zand.
Looopings heeft eerder gemeld dat de RMC's in de vijver achter de Xpress gebouwd gaan worden. Ik ga er niet vanuit dat ze de hele vijver dempen. De zandkleur in mijn schets was wellicht niet heel handig, omdat het gewoon aan en in het water gebouwd gaat worden 😄. Onder de Condor door is ook nog een goede mogelijkheid, maar levert wel wat problemen op. Als je onder het station of de brakerun wil doorgaan moet je een tunnel maken. Als je onder de lifthill doorgaat zal je nog altijd vrij lang, doodlopend stuk overhouden richting de Goliath. Je winst is dan een stuk beperkter.
Steven Wat ik wel hoop is dat deze twee banen meer interactie krijgen met het pad inplaats van los geplaatst zoals je nu schetst.
Ik heb de hele vijver nu ingetekend voor de RMC. Het is natuurlijk waarschijnlijker dat de achtbaan, of in elk geval de stations, op het land gebouwd worden vanwege kosten terwijl de achtbaan deels over het water gaat. Omdat daar nu nog een gebouw staat waarvan we niet weten wat ermee gaat gebeuren heb ik het pad daarlangs getrokken. Het is logischer dat de gebouwen gesloopt worden zoals scagen al vermeldt.