Niek Jullie hebben wellicht een andere kijk op 'heel gezellig groen' en 'gefixt' dan ik.
Je noemde zelf 'Zandvlakte - the Ride'. Daar is nu absoluut geen sprake meer van.
Ja: Het groen moet zeker nog meer groeien, dat ben ik ook wel met je eens, maar dat heeft gewoon wat meer tijd nodig.
Wat op recente foto's wat minder goed zichtbaar is, is de aanplanting rondom de Queues. En daar is best wel wat werk in gestoken. Ook hier moet het weliswaar nog groeien, maar je kunt zien hoe mooi het word en het doet al zeker wat voor de sfeer.
Rondom de banen zelf vrees ik dat het redelijk beperkt blijft tot gras en eventueel onkruid wat later er nog tussendoor gaat komen. Tijdens de bouw zag ik diverse bomen/struiken staan, maar die zijn nergens tussen de baan zelf aangeplant. Wellicht omdat dit extra onderhoud vergt ivm het vrij houden van het vrijeruimteprofiel, maar desalniettemin mocht daar inderdaad wat meer komen.
Los daarvan: Hoe kan het dat het pretpark.club logo opeens ondersteboven linksboven op de fotos zit??