Fantaman Gisteren weer dagje Walibi gedaan en vond het weer opvallend rustig bij YoY
Ik was er ook weer een paar uurtjes gister, en dit viel mij ook op. Hoewel het sowieso vrij rustig was in het park, was YOY zeker niet bijzonder populair. Vrijdag was het veel drukker, dan zie je dat vooral de wachtrij bij Thrill aardig oploopt, maar zelfs dan nog prima te doen. Er wil nog wel eens een storing zijn, maar afgezien daarvan werkt het 'doorlopende' instapsysteem erg fijn.
Tip voor wie de dag een beetje slim wil besteden... doe YOY sowieso op de 2e helft van de dag. De wachtrij is dan aanzienlijk korter, en richting sluitingstijd is het bijna een walk-on.
Na wat extra ritten blijft mijn conclusie dat de 2 banen elkaar weinig ontlopen qua intensiteit. Chill heeft meer airtime en lekker pittig bochtenwerk, Thrill heeft de inversies. Een unieke ervaring is het sowieso. De rammel vind ik niet heel storend, maar het valt toch op. Als je de RMC-souplesse van Untamed verwacht, dan valt dat toch een klein beetje tegen.