Met toestemming en goedkeuring van het pretpark.club team wil ik de volgende reis graag onder de aandacht brengen.
In samenwerking met de OORlando podcast, Upper Lot Podcast en D-Tales heeft Florivida, het reisbureau dat ik onlangs ben gestart, een unieke groepsreis samengesteld naar het mekka van de themaparken: Orlando!
Op 22 september vertrekken we met een groep naar Orlando en brengen we dik anderhalve week door in en om Walt Disney World en Universal Orlando. Voor de mensen die langer willen blijven hebben we bovendien de optie om te verlengen!
De reis bestaat uit de vlucht naar Orlando (en terug 😉 ), verblijf in het Holiday Inn resort Lake Buena Vista, net buiten WDW, het 14-daagse Disney 14-day Magic Ticket (incl. Photopass en Parhoppen) en een Universal Orlando 2 daags Park-2-Park Ticket. Het vervoer van en naar de parken is bovendien inbegrepen!
Naast het bezoeken van de parken (dat kan in de groep, of op eigen houtje), bieden we vrijblijvend 6 unieke tours door de parken aan:
- Een Magic Kingdom Tour waarbij we speciale aandacht hebben voor de attracties van de 1964/1965 World Fair in New York
- Een tour langs én tasting van de Classic Snacks die te krijgen zijn in het Magic Kingdom. De snacks zijn inbegrepen!
- Een tour door Galaxy's Edge in Disney's Hollywood Studios: hoe is het gebied tot stand gekomen, wat is het verhaal en wat zijn de bijzondere onderdelen.
Ik zal bij deze drie tours, ook vanwege mijn D-Tales betrokkenheid, als reisleider optreden 😀
Drinking Around the World in Epcot (waarbij je in elk land rond World Showcase een apart drankje kunt nuttigen) met een afsluitend, ongetwijfeld hilarisch, bezoek aan 'Living with the Land.
Animal Kingdom 'door de ogen van Joe Rohde'. Een tour waarbij we inzoomen op de design- en conceptuele uitgangspunten waarmee dit bijzondere park is gecreëerd.
Deze twee tours zullen door Willem van de OORlando Podcast worden verzorgd.
En als klap op de vuurpijl:
- Een ontmoeting en tour door een Universal Creative Legend, die aan de basis stond van het resort in Orlando en geldt als 'de moeder' van de Halloween Horror Nights! Mede mogelijk gemaakt door de Upper Lot Podcast.
Kortom: dit moet een leuke reis gaan worden.
Ben je geïnteresseerd, check https://florivida.nl/groepsreis-walt-disney-world-en-universal-orlando/ voor alle details en vul het informatieformulier onderaan de pagina in.
Boekingen voor 31 mei 2022 ontvangen bovendien € 150,00 korting!
En, doe de mensen van dit fantastische forum een plezier, door pretpark.club aan te vinken!
Opmerkingen en vragen kunnen natuurlijk ook hieronder geplaatst worden!
En zoals Michiel altijd zegt aan het einde van D-Tales: 'Bedankt voor jullie aandacht!