Sjengske echter als je verder de wereld in trekt en ook in andere parken komt mag je best dingen vergelijken.
Echter ligt DLP "om de hoek" en Epic Universe "wat uit de grond is gestampt" niet echt zeg maar.
Idem met HKDL, ik heb het geluk gehad er 2x te mogen zijn ivm ik het met een werk trip wist te combineren, maar ik kan mijn kinderen daar niet even mee naartoe nemen.
En nee, volgens mij zegt niemand dat in Parijs er snel is gebouwd, en de grappen dat Universal idd tussen aankondiging en opening een compleet park en 2 hotels heeft ontwikkeld en gebouwd zijn al 100x gemaakt.
Maargoed, ik denk dat we echt wel blij mogen zijn met wat er nu aan zit te komen binnen nu echt eindelijk een paar maanden.
Je kan dan idd om te blijven hangen in "maar het duurt zo lang" of toch maar blij zijn dat de lat door Disney in Europa in kwaliteit in iedergeval hoog lijkt gelegd, en dat andere parken bij twijfel voor nieuwe ontwikkelingen niet naar een heinzel en de vries gaan stappen maar wat meer voorbeeld nemen aan Disney.
Ik ben in iedergeval positief verrast door wat er nu naar buiten is gekomen.
Alleen de "mega show barge" ben ik benieuwd naar hoe die in het echt gaat uit pakken, op de concepten zelf wordt ik van dat deel nog niet heel warm, maar misschien dat het show resultaat wel verbluffend is.