Ik heb de gehele dag de bekende Twitter accounts in gaten zitten houden in de hoop dat we al iets van nieuws naar buiten zou komen, maar we moesten echt tot 20.00 uur vanavond wachten … Maar gelukkig was het ook echt het wachten waard! 🤩 Wat een fantastische uitbreiding gaat dit worden voor het Disney Adventure World Park. Alsof een stukje next level Fantasyland geopend wordt in ons tweede parkje.
En wat een cadeautje dat Disneyland Paris de parkmap in de app ook gelijk een kleine update heeft gegeven. Ik droom al maanden van het moment dat Adventure Way, Adventure Bay en World of Frozen toegevoegd worden aan de parkmap. Het moment waarop dit park eindelijk “volwassen” wordt. Nu hebben we alvast een kleine sneak peak gekregen van wat er straks komen gaat in de vorm van logo’s en een groen ingetekend gebiedje.
Deze nieuwe gebieden gaan het park echt naar een ander niveau tillen. De details die je in deze gebieden ziet zijn echt fantastisch. Dit is echt Disney op zijn best. Het uitzicht vanuit de Regal View Lounge is toch fenomenaal?! Bijna alsof je in Tokyo DisneySea naar Mount Prometheus staat te kijken. Maar dat is welllicht iets te positief. 😜
Ook leuk dat World of Frozen in Paris zijn eigen feestje gaat vieren. Waar je in Hong Kong Disneyland “Summer Snow Day” viert, is dat in Paris natuurlijk een beetje gek. Hier kun je in de winter geen “Summer Snow Day” vieren, dus hebben ze er hier blijkbaar “Snowflower festival” van gemaakt. Zo slim en zo leuk!
Ik kan niet wachten om straks op een bankje te zitten aan de rand van Adventure Bay met drankje en een Cinnamon roll van Café Luminosity in de hand … dat wordt pas genieten.