QDude24 Hjalmar vanuit RC Racer kon je redelijk goed over de hellen kijken, maar Toy Soldiers was dicht want dat was beter geweest. Maar er was verder niet heel veel te zien vanaf daar. De hoek met Cars Road Trip had meer coole aanzichten.
Hjalmar Nog een blik van Regal View, het nieuwe restaurant welke aan Adventure Bay komt te liggen. De showcontrol/toiletten gebouw begint ook meer activiteiten te zien. Vanuit hier zal volgend jaar de avondshow en de parade worden beheerd.
DaltonTerror Net terug van een tripje Disneyland Paris waar ditmaal ook een vierjarige bij was. Ik moet mijn mening over de Rapunzel-molen wel herzien, dit park kan voor die doelgroep zeker een nieuwe infil-molen gebruiken. Voor hen zijn er maar weinig bewegende attracties in dit park. Dus toch een pluspuntje 🙂
Hjalmar De vergunning vliegen rond de laatste paar weken, nieuwe vergunningen voor de bouw van de kiosken.
asuran deze foto komt van google earth pro, 07-06-2024, kan je toch goed zien wat voor een megaklus dit is en de vormen begin je hier ook al goed te zien. edit, ik was vergeten dat ik deze foto al eens had gedeeld. mij fout, sorry daarvoor.
Hjalmar Adventure Bay krijgt zijn lantaarnpalen. Toch fijn om te zien dat hier nu toch best wel veel snelheid in zit de laatste weken. Ook voortgang voor de English Gardens en Adventure Way.
Dutch23 De tegels gaan erin! Het begint steeds meer vorm te krijgen. Ook de doorgang van ToyStory Playland is gemaakt. Daar nog weinig duidelijkheid. Daar tegenover is al wel meer te zien: Bron: DLP Report
BlueSpirit Ik ben echt benieuwd hoe dit allemaal uitpakt als dit af is. De afstand naar World of Frozen is écht ver vergeleken met de rest van het park. Ik hoop dat ze snel beginnen met een nieuwe uitbreiding tussen Avengers Campus en World of Frozen...
Hjalmar BlueSpirit Het gaat natuurlijk enorm helpen dat er een parade en avond show zullen komen op het meer, het nieuwe restaurant en Tangled ride. Ondanks dat, zou het inderdaad goed zijn als ze dit jaar beginnen met de bouw van Lion King gebied en het jaar erop Avatar.
Tonnie Ik was begin deze week in DLP en kon het niet laten een paar foto's over de schutting te maken.
Hjalmar Adventure Way krijgt veel aandacht met nieuwe paden naar Adventure Bay en Toy Story Playland, en de Tangled Spin Ride is nu ook begonnen met decoraties en afwerkingen.