Hjalmar Tangled krijgt momenteel zijn dak op de attractie. Zo krijgt het nieuwe toilet blok bij Advanture Way ook zijn vorm
asuran Via Google Earth Pro kan je al redelijk goed de diverse vormen al zien. wel offtopic maar achter Star Tours zijn ook werkzaamheden blijkbaar, iemand enig idee wat daar gebeurt?
Hjalmar asuran wel offtopic maar achter Star Tours zijn ook werkzaamheden blijkbaar, iemand enig idee wat daar gebeurt? Dat is waarschijnlijk het Dreams gebouw, voor cast members 🙂
Hjalmar Nog wat fotos van het gebied. Mooi om te zien hoeveel activiteit er nu in het gebied van Adventure way is.
QDude24 Hjalmar vanuit RC Racer kon je redelijk goed over de hellen kijken, maar Toy Soldiers was dicht want dat was beter geweest. Maar er was verder niet heel veel te zien vanaf daar. De hoek met Cars Road Trip had meer coole aanzichten.
Hjalmar Nog een blik van Regal View, het nieuwe restaurant welke aan Adventure Bay komt te liggen. De showcontrol/toiletten gebouw begint ook meer activiteiten te zien. Vanuit hier zal volgend jaar de avondshow en de parade worden beheerd.
DaltonTerror Net terug van een tripje Disneyland Paris waar ditmaal ook een vierjarige bij was. Ik moet mijn mening over de Rapunzel-molen wel herzien, dit park kan voor die doelgroep zeker een nieuwe infil-molen gebruiken. Voor hen zijn er maar weinig bewegende attracties in dit park. Dus toch een pluspuntje 🙂
Hjalmar De vergunning vliegen rond de laatste paar weken, nieuwe vergunningen voor de bouw van de kiosken.
asuran deze foto komt van google earth pro, 07-06-2024, kan je toch goed zien wat voor een megaklus dit is en de vormen begin je hier ook al goed te zien. edit, ik was vergeten dat ik deze foto al eens had gedeeld. mij fout, sorry daarvoor.
Hjalmar Adventure Bay krijgt zijn lantaarnpalen. Toch fijn om te zien dat hier nu toch best wel veel snelheid in zit de laatste weken. Ook voortgang voor de English Gardens en Adventure Way.