Hjalmar In een nu verwijderd account is een beeld gegeven van hoe we straks Adventure Walk inlopen. Dit voel groots aan, met veel diepte, maar dat komt denk ik meer door de bomen die nog moeten groeien.
Hjalmar Nieuwe ingang van Toy Story Playland begint zijn laatste fase in te gaan met groen, links onderin zal maintenance worden voor het gebied van Toy Soldiers Parachute Drop
Hjalmar Het lijkt erop dat we mogelijk eerder door het voormalige Hollywood Boulevard weer kunnen lopen. Nieuwe muren worden momenteel geplaatst rondom de rosetta van Adventure Walk.
DaltonTerror Als ik beide foto's hierboven zo zie lijkt er wel een groot stuk ommuurde backstage te komen tussen de Toy Soldiers Parachute Drop en de nieuwe boulevard. Lijkt me vreemd om zo midden in het park een stuk ommuurde asfalt te hebben waar je vanuit de Parachute Drop recht op kijkt. Wat gaan ze hier zetten? Hopelijk geen vuilbakken en dergelijke...
Hjalmar Rondom de Cars Road Trip worden momenteel veel bomen geplant en het maakt het gebied echt wel fijner om daar rond te lopen.
Alfa Die 'uitbreiding' van Toy Story Land lijkt me ook een maat voor niets, het schreeuwt om wat meer attracties. Nu wordt die uitbreiding vooral een veredeld pad.
Hjalmar Alfa Die 'uitbreiding' van Toy Story Land lijkt me ook een maat voor niets Toy Story Play Land zal alleen een nieuwe ingang krijgen, geen attracties zijn aangekondigd voor dit gebied.
Loekiloeki Alfa het schreeuwt om wat meer attracties Het hele park schreeuwt erom, maar dat hoeft voor mij niet te betekenen dat ze alles maar op een kluitje moeten gooien. Ik vind niet dat Toy Story Playland nog iets mist aan attracties. Misschien dat een restaurantje zoals in Orlando nog weleens leuk kan zijn.
BAVI Het blijft tergend langzaam gaan daar in Parijs, universal pompt in no time een kwalitatief goed park de grond uit. Disney krijgt het gewoon niet voor elkaar.
Alfa Het wordt in de media groots aangekondigd en naast Frozen en The Lion King-attractie gezet. Maar het blijft natuurlijk maar een zweefmolen. Molens hebben in Disney door de lage capaciteit doorgaans de hoogste wachtrij trouwens. Al geldt natuurlijk ook dat hoe meer molens je plaatst hoe meer het volk verdeeld zal worden over de molens. Dus in die zin is dit misschien toch een goede opvuller.
Convival Wel bijzonder dat ze rechts van het park een ‘Worlds of Pixar’ hebben, vervolgens een Tangled-attractie er tussen en dan weer een Pixar-attractie. Ach, het is ten minste meer capaciteit!
LuukSky UP naast de Mary Poppins Tuin.. En ook Aladdin ligt in het Pixar gedeelte. Wanneer krijgt die een make-over?