De kwaliteit van de gerechten vond ik meer dan goed en kijkende naar de 'beleving' die je ervoor terugkrijgt vond ik het ergens wel 'gerechtvaardigd'. Want dat wordt hier vaak ook benoemt: of je iets gerechtvaardigd of correct geprijst vindt, is natuurlijk altijd subjectief. De mensen die hier louter negatief over staan, zijn best vocaal dat ze niets hebben met character meet n' greets. Daar betaal je net ook voor in dit restaurant, dus logisch dat de prijs die ze vragen nooit voor deze personen gerechtvaardigd gaat zijn. Een goed voorbeeld hoe je beide partijen tevreden kan stellen in het resort is de Plaza Garden in het Disneyland Park. Hier maken ze een groot onderscheid tussen de lunch (zonder figuren) of het diner (met figuren). Die eerste is hierdoor ook 'betaalbaarder' in prijs doordat de figuren wegvallen, en je ziet ook bijgevolg (naar mijn persoonlijke ervaring) een ander publiek komen tijdens de lunch ten opzichte van het diner.
Disney Prinsessen verkopen gewoon zichzelf, dat is gewoon zo. Kijk maar naar het Prinsessen Paviljoen, waar er voor de virtual queue (die altijd quasi onmiddellijk is volgeboekt) telkens de langste wachtrijen van het ganse resort stonden. Mijn vrouw en ik hebben dan de afweging gemaakt of we het er op gingen wagen om aan te schuiven, aangezien de kinderen dit écht graag wouden, of er gewoon voor betalen voor een mogelijks betere en aangenamere ervaring. Vraag en aanbod denk ik dan.
Laetitia
Wij hadden wel het gevoel dat de acteurs echt wel de moeite nemen om contact te maken met jou en je kind, ondanks er een taalbarriere is. Ze nemen bij elke tafel wel rustig hun tijd. Wij zagen over de gehele lengte van de lunch vier prinsessen alsook de twee muizen van Assepoester. Mits de taalbarriere kan het ook soms helpen om je kind iets of wat herkenbaars van de Disneyprinsessen te laten dragen/aandoen. Mijn dochter, toen net vier geworden, droeg een armbandje van Assepoester dat ze ooit uit een Kinder Surprise eitje had gekregen. Ze werd helemaal gek toen Assepoester dit opmerkte, zich hurkte om ernaar te kunnen kijken om ze nadien een knuffel te geven.
Of het in jouw geval 'de moeite' zal zijn kijkende naar de prijs, hangt ervan af uiteraard of je dit er wel aan wou geven. Jouw enige voordeel was voor ons onze voornaamste drijfveer om het te doen. Maar het is inderdaad een hap uit je budget. Als je het niet erg vindt om aan te schuiven voor character meet 'n greets, zou ik het niet onmiddellijk doen.