Ik wil eind juli, begin augustus naar Zweden voor o.a. een bezoek aan Liseberg, Skara Sommerland, Kolmarden en Grona Lund.
Maar nu ik aan het kijken ben naar de verschillende ticket opties, heb ik toch wel een vraag, die jullie voor mij hopelijk kunnen beantwoorden.
De All-In-One optie is natuurlijk de meest uitgebreide optie, met toegang tot het park en onbeperkt toegang tot de rides. Maar deze optie is voor eind juli best prijzig (SEK 595 = 57,69 euro) https://www.liseberg.com/tickets-prices/all-in-one/?activeTab=tab-35597
Ik zat dan ook al te kijken naar een los entree ticket (SEK 175 = 16,97 euro) en losse ride coupons (SEK 25 = 2,42 euro). Met een beetje rekenwerk kom je dan uit op 16 ride coupons en dan zit je eigenlijk al weer op de prijs van een All-In-One ticket. en de rides kosten tussen de 1 en 4 tickets per rit.
En de opties van een los toegangs ticket in combinatie met een "Ticket Book" bestaande uit o.a. 17 ride tickets of "Ride Pass Maxi" zijn ook weer duurder dan een All-In-One ticket.
Is er geen goedkopere optie, waarbij je toch meer rides kunt maken?