Een en ander zal ongetwijfeld ook wel met de constructie samen hangen lijkt me.
Overigens is het dak in het vaak genoemde Warner Bros in Abu Dhabi ook lang niet perfect. Vooral aan de rechter kant van het park zie vaak nog veel lelijkere overgangen dan in Droomvlucht (Dan moet ik voor DV wel even van de foto's uit gaan).
Bij warner ziet het bij het central ingangsgedeelte geweldig uit, maar dat is een constructie die je zo niet kunt toepassen in droomvlucht. Ga je links naar Metropolis, dan zie je het systeemplafond er al doorheen. Achter in Gotham City is het plafond volstrekt niet afgewerkt, maar past het in elk geval nog goed bij het thema. De rest van het park heeft gewoon een (leuk gekleurd) Systeemplafond. Al dan niet met thematische elementen er op die het wat leuker laten lijken.
keey87 Als men al interactieve storm clouds kunnen maken zou dit de Efteling toch ook moeten lukken? Ik heb dit eens in het echt gezien en vanop afstand lijkt het echt wel op een wolk.
De vraag is natuurlijk hoe betaalbaar dit is. Ik heb ook gezien dat ze ergens een échte wolk kunstmatig gemaakt hebben (voordeel dat er niet zo'n kabel aan hoeft te hangen zoals bij die stormwolk), maar dat is niet toepasbaar in een attractie als Droomvlucht.