Ruubje minder detail en beweging in de animatronics dan het oudere Fata Morgana...
Die animatronics zijn wel een pak kleiner natuurlijk en het was een heel gedoe om de bewegingstechniek in de feetjes te krijgen. Het zou een heel andere attractie geworden zijn mocht dezelfde techniek als bij Fata Morgana gebruikt zijn, dan zouden de meeste elfjes gewoon op de grond staan en veel groter uitgevoerd moeten zijn om de techniek erin te krijgen.
Ik stoor mij ook aan de plafondrand, maar de enige manier dat ze dat realistisch weg gaan kunnen krijgen is door het plafond van de scene te verhogen, en dat gaat nooit gebeuren. Ze kunnen ook de track verlagen, maar dan moeten de hellingen aan het begin van de attractie aangepast worden (en mogelijk ook iets aan het ritsysteem).
Een andere optie is dat ze de kozijnen in de scene naar beneden halen, maar dan ga je een deel van de scene niet meer kunnen zien, tenzij ze heel de scene verlagen wat ook niet echt realistisch is.
Wat wel kan is dat ze de belichting zo donker zetten dat het niet meer opvalt, maar dat is ook niet echt een oplossing.
Alle andere mogelijkheden die ze hebben, gaan het plafond gewoon nog meer laten opvallen en er nog meer aandacht op vestigen. Ik heb geen idee hoe ze dat (zonder grote kosten) zouden kunnen aanpassen.