Eftelflags Ik denk dat de reden waarom de wachtrij indertijd veranderd is naar deze opstelling nog steeds geldt: de attractie is nog steeds enorm populair en de wachtrij staat vaak tot voorbij de ingangspoort (vaak is dan de gehele wachtrij niet geopend, maar toch is die op drukke dagen volledig geopend).
Ik zou het geweldig vinden mochten ze er een volledig gethematiseerde wachtrij van maken, maar ik vrees dat gezien de wachtcapaciteit gewoon nodig is, ze er vrij weinig kunnen in doen zonder serieus te snijden in die capaciteit. Ik las eerder een vergelijking met de Maximus Blitz Bahn, maar da's nu net een ongelofelijk claustrofobische wachtrij die op warmere dagen niet uit te houden is, dus zoiets zie ik liever ook niet verschijnen.
Ik zou graag een volledig bos zien, maar om zoiets vandalisme-proof aan te leggen, op zo'n oppervlakte, gaat toch behoorlijk veel gaan kosten en zal ook vrij veel tijd in beslag nemen. Versta me niet verkeerd, ik zou dat geweldig vinden, maar het is wel een serieuze oppervlakte die daar gethematiseerd zou moeten worden.
Wat mij veel meer stoort, is de ingang naar de wachtrij zelf, zo'n armtierig deurtje kunnen ze een pak beter oplossen en veel mooier maken.