Afgelopen twee weken heb ik gereisd door Zuid-Korea en Shanghai voor diverse parken. Het was weer een geweldig avontuur waar ik veel nieuwe dingen heb gezien, en ook enkele dingen in Shanghai voor de 2de keer. Van de DMZ & JSA bij Noord-Korea, tot Lotte World, de B&M's in het zuiden van van Zuid-Korea en Shanghai Disneyland. En nog veel meer!
Gedurende deze twee weken heb ik de camera flink uitgelaten en hele mooie beelden gemaakt van die parken ver weg. In dit grote verzameltopic zal ik af en toe eens een nieuwe filmpjes plaatsen over mijn reis. 🙂 Wellicht komt er na de videoserie ook weer een Mega-TR, maar dat zie ik tegen die tijd wel. 🙂
De eerste dag nadat ik in Korea gearriveerd ben heb ik direct 1 van de hoogte punten beleeft van de gehele vakantie. Een bezoek aan de DMZ tussen Zuid-Korea en Noord-Korea, én een bezoek aan de Joint Security Area (JSA) waar we onder begeleiding van USA militairen een klein stukje Noord-Korea in konden lopen in een gebouw van de UN. Een onwerkelijke ervaring. Iets dat ik nooit meer van mijn leven ga vergeten. Het is gewoon te bizar om te bevatten dat ik daar ben geweest.
En, om binnen het thema van dit forum te vallen ( 😉 ), een bezoek aan een pretpark naast de DMZ. Welke wel heel dichtbij de Noord-Koreaanse grens is. 🙂
Beelden zeggen meer dan 1000 woorden, en eigenlijk was deze super toffe ervaring ook niet in woorden te bevatten. Dus geniet van de video van ons bezoek aan de DMZ en de JSA in Korea. 🙂 Hij is wat langer geworden dan ik normaal zou maken, maar het zou onrecht aan de ervaring hebben gedaan om het nog verder in te korten. 🙂
En, natuurlijk binnenkort nog meer ervaringen van mij uit Korea van bijvoorbeeld Lotte World en Everland!