Pfff... zowel de spraak als de engelse ondertiteling gaan écht te snel om te kunnen volgen soms.. Waarom heeft die vent zo'n haast?? 😅 Gelukkig is de Engelse spraak een stuk beter te volgen.
Er wordt gezegd dat er gedeeltes gaan zijn die volledig in het donker gaan plaats vinden. Dat vind ik eigenlijk jammer, want dat is uiteindelijk gewoon een goedkope manier om dat gedeelte niet te hoeven themen en vaak het slechtste deel van zo'n attractie.
Wel dan weer heel positief dat de wachtrij zelf ook mee genomen word in de immersieve ervaring. Naar mijn idee toch een belangrijk onderdeel waar tot dusver nog relatief weinig in Port Aventura mee gebeurd (de 2 attracties die dat best goed deden zijn gesloten).
Het gesprek met Sally zegt me dan eigenlijk weer heel weinig. Wat maakt het bijzonder?: alles wat ook al in elk ander type van dit soort attractie zit .. euh.. ja. Vooral marketing praat dus, maar ben alvast zeker benieuwd wat ze er van gaan maken. Sally levert normaliter toch wel goede dingen af, dus dat zal hier ook wel goed komen.
Ik noemde eerder in dit topic al dat er in Uncharted wel degelijk western scenes zitten. Maar dat is beperkt tot slechts één van de games. In deze video word wel specifiek genoemd dat ze zich baseren op de film. Dat maakt me dan weer benieuwd hoe ze dit goed gaan inwerken in Penitence, CQ: De overgang van Penitence naar Uncharted gaan maken.