Mark Andere reden zou zijn dat Toverland zich rot geschrokken is dat het online staat, wat ik sowieso denk dat er aan de hand is, maar dan zou bovenstaande link helemaal niet meer werken.
Denk ik niet. Als het goed is weet de indiener van zulke stukken dat alles openbaar gemaakt wordt voor de vergadering. Dat is standaard, of je moet een uitzondering oid aanvragen.
Het is vrij gebruikelijk dat stukken ook weer van de website verdwijnen zodra ze behandeld zijn. Vind ik persoonlijk een stomme gang van zaken, maargoed, zo werkt het nou eenmaal. Ik denk dus dat ze al automatisch van de website gehaald waren op het moment dat dit punt eigenlijk behandeld zou moeten zijn, en later weer zijn teruggeplaatst toen het punt werd uitgesteld.
Overigens is het uitstellen van vergaderpunten ook niet heel vreemd. Ik weet natuurlijk niet of er nu een specifieke reden was, maar het gebeurt bij provincies/gemeenten vaak dat de vergaderingen uitlopen en dat punten daarom worden doorgeschoven naar de volgende vergadering.
Kortom: volgens mij niks vreemds aan de hand, gewoon allemaal standaardprocedure.
Edit: ik zie dat Eduard inmidds de reden voor uitstel gevonden heeft.