Als ik het zo tussen de lijntjes lees is de 20 miljoen bedoel voor investeringen achter de schermen, het nieuwe kantoorpand bijvoorbeeld wat laatst is uitgesteld. Met dat bedrag kan je in ieder geval een hoop vierkanten meters bouwen, en nog wat kleinere projecten realiseren wellicht. Dan blijft 78 miljoen over voor het vakantiepark en uitbreiding van het pretpark. Dat zijn serieuze bedragen en kan je een hoop mee. Ik hoor momenteel veel wilde geruchten in de wandelgangen, en ik ben aan het hopen dat die werkelijkheid gaan worden. 🙂
Voor 35 miljoen hebben ze in 2019 natuurlijk Avalon + Port Laguna gerealiseerd. Ik zie ze deze keer bijna hetzelfde doen, uitbreiding van Port Laguna + een nieuw themagebied. De darkride als uitbreiding van Port Laguna is natuurlijk al bekend. Ik zou het geen vreemde gedachten vinden als er naast de darkride een serieuze uitbreiding kwa oppervlakte van Port Laguna komt, tijdens piekdagen is daar zwaar ruimte te kort.
Toverland is altijd geweest van groot uitbreidingen in 1x bouwen. Dit gaat een grote klapper worden die ze gaan neerzetten. 🙂