rambo1990 Wanneer is dit bekend gemaakt want het lijkt verdomd veel op een 1-aprilgrap 😃 Toevoeging: Zelf al gezien op FB. Is wel iets unieks.
JaylonToverlandgek Marvin ik heb dit jaar eind examen en ga sws meedoen! Als echte Toverland fan die er bijna elke week eel 2x komt Joell ze hebben zo te zien ook meer theming toegevoegd! Ziet er goed uit
JaylonToverlandgek Sinds vorige week of sinds 2 weken staat er de oude Booster Bike trein weer op de baan! Dus wie de oude trein fijner vindt dan de nieuwe nu is je kans!
mikeee JaylonToverlandgek De oude trein is absoluut fijner, beugels hoeven hier minder strak lijkt het wel. Zeker als je wat langer bent is dat een voordeel.
luc136 mikeee Ik vind de nieuwe juist fijner. Loopt een stuk soepeler. Smaken verschillen 🙈 Anyhoe de oude trein stond er twee weken geleden al op. Geen idee wanneer die precies gewisseld is.
Jordy Ik sla BoosterBike tegenwoordig over, lang wachten met 1 trein, hopelijk krijgt dit beestje de nodige liefde en een tweede trein op de baan, mits dit te realiseren is.
JaylonToverlandgek Jordy Hoe die de laatste maanden vaak stil komt te staan op de baan denk ik echt dat die of onderhoud kan gebruiken of gwn gesloopt kwan worden.
Jordy JaylonToverlandgek dat komt door het koude weer, met temperaturen beneden of net rond de 10 graden gaat hij erg traag.
Quefox_ JaylonToverlandgek deze stalls hebben vrijwel niks te maken met de leeftijd van de achtbaan. Om hier uit te concluderen dat er (groot) onderhoud nodig is of dat de baan zelfs gesloopt zou moeten worden, vind ik wel erg ver gaan.
msnguy Jordy met temperaturen beneden of net rond de 10 graden gaat hij erg traag. Dit blijf ik toch opvallend vinden. Tussen 2008 en 2011 heb ik de Booster Bike toch zeer regelmatig met temperaturen onder het vriespunt kunnen doen.
Niek JaylonToverlandgek Toverland is vandaag even niet telefonisch bereikbaar door een storing! Zullen we ons op het forum vooral tot pretparknieuws beperken? Dat een park eventjes door eens storing bij de provider niet goed bereikbaar is, heeft geen nieuwswaarde. Je enthousiasme wordt gewaardeerd, maar bedenk wel voor je iets plaatst of het nieuwswaarde heeft voor je publiek. Thanks.
Jordy msnguy ja ik heb het de afgelopen maanden vaak gezien en gevoeld, en ook nagevraagd en toen werd mij verteld dat de baan eigenlijk net wat te koud was. Hij ging aanzienlijk slomer.
Antoon Jordy Het probleem lijkt mij niet aan de baantemperatuur te liggen. Dit probleem zal eerder in de trein zelf zitten. Denk aan wielcarriers die wellicht te koud zijn, en hierdoor het vet te vast is en de trein dus afremt in plaats van soepel laat lopen.
cas794 Kan het ook te maken hebben met de verschillen in temperatuur? Misschien dat het ooit wel kouder was maar dat het afkoelen toen geleidelijker ging, en dat het nu ineens veel kouder werd?
Jensie1996 Het Magical beer zal ook een nieuw design krijgen. Dit kregen we ook tijdens de preview day.
Eduard RobH MAGICAL beer is alles behalve magical... Waarschijnlijk moet je er veel van nemen om dat te ervaren ....