Quepert zijn er inderdaad al een tijdje maar ik zelf ben al sinds 4 januari niet meer geweest tot aan afgelopen zaterdag 15 maart.
Op het eerste gezicht lijken er niet veel dingen veranderd, op het snoeiwerk en reguliere onderhoudswerk na, maar toch hebben ze zeker niet stil gezeten.
Ik baal er wel van dat sommige dingen in het park er niet zo fris bij liggen. Het scherm bij Pixarus doet het al niet meer sinds eind oktober en is echt super vies. De vloerplaten bij Fenix en Dwervelwind zijn helemaal groen uitgeslagen, net als de supports van Dwervelwind. Ook de muziek op één van de treinen werkt al een hele tijd niet meer.
Het station van Scorpios is nog steeds zwart van de aanslag en bij Troy zie je nog steeds kale plekken waar het stucwerk is afgebladderd. Hopelijk pakken ze dit snel op.
Misschien ben ik wat kritisch, ik snap ook dat je niet alles tegelijk kunt aanpakken, maar ik ben best perfectionistisch en krijg er echt jeukende handen van. Ik zou op een vrije dag zo komen helpen poetsen!
Ps. Dank voor de duimpjes omhoog allemaal op mijn vorige post! 😉