Quepert Nou ja. Er werd een tijdje terug wel gesproken over het vervangen van een attractie. Ik denk zelf nog steeds dat het Survival Parcours een sneuvelkandidaat is. Heeft geen capaciteit en is meer iets als activiteit bij de toekomstige camping.
https://www.looopings.nl/weblog/24221/Dit-zijn-de-toekomstplannen-van-Toverland-vervanging-attractie--twee-nieuwe-themagebieden-en-hotel.html#:~:text=Volgens%20de%20huidige%20planning%20gaat,2028%20officieel%20geopend%20kan%20worden.
Volgens dat document is 2025 het jaar van de nieuwe camping en het jaar van een vervangende attractie. Zou logisch zijn als ze dan iets nieuws in het Ithaka stuk neerzetten, daar is de bouwput.
Avalon werd in september 2017 aangekondigd.
De uitbreiding van Avalon werd in september 2022 aangekondigd.
Als het inderdaad 2025 wordt dan zullen we in september - zodra het hoogseizoen voorbij is - wel meer te weten komen.
Als ik die bouwtekening bij Looopings zo zie dan hoop ik wel dat ze niet gaan voor prefab stacaravans, dat zou toch wel een enorme afbreuk zijn bij de recente ontwikkelingen, en zeker op zo'n prominente en zichtbare locatie dichtbij het park.