Rick Oh wat zien die lantaarnpalen er op dit moment verschrikkelijk uit zeg, hopelijk is dit nog niet het eindresultaat 😅
Quepert Ben geen voorstander van die stalen palen. Maar die houten gingen er ook slecht bij. En ze daagden ook uit voor vandalen om er aan te gaan hangen
Progress JaylonToverlandgek Leuk om je updates steeds te lezen. Wat ik me afvraag: werken alle effecten en animatronics in Waterdwarf Alley inmiddels?
JaylonToverlandgek Progress Bij Waterdwarfs Alley werken alleen de animtronics van Merlijn en de Waterdwarfs niet. De rest doet alles het smane met de vernieuwde muziek door het gebied waar nieuwe riedelrjes tussenstaan.
pretparkgekkie05-10 JaylonToverlandgek De vernieuwde muziek😪 Fijn dat bijna heel WaterdwarfAlley het weer doet, op enkele animatronics na.
RobinVdHorst Weet iemand hoe het zit met de muziek in Flaming Feather. Ik was hier pas en toen viel het me op dat ik al een tijdje geen muziek meer hoor binnen. Weet iemand of dit bewust weg is gehaald of stond deze simpelweg niet aan toen ik er was?
JaylonToverlandgek RobinVdHorst Veel muziek in Avalon stond nog even niet goed aan. Pasgeleden hebben ze als ik het goed heb alle muziek toegevoegd ook op de toiletten in Flaming dus denk dan ook in Flaming zelf.
mikeee Het Troy bord is terug, al lijkt het op een iets andere plek in de struiken te zijn, en niet boven de brug.
Marvin Toverland deelde op hun Facebook pagina wat toffe plaatjes van het uitgebreide onderhoud aan Scorpios. En voor de oplettende kijker is er in de achtergrond nog wat onderhoud te vinden aan een Boosterbike trein 😃
scagen Marvin tof dat ze dit gewoon in het park zelf doen! Maar het ziet dan ook uit als een mooie werkplaats daar in de Fenix loods. Je kan de 2de trein van Fenix trouwens ook op de achtergrond spotten.
pretparkgekkie05-10 Met hoeveel treinen rijden Dwervelwind nu, want op de app staat een halfuur, terwijl de andere rond de 15 minuten staan. Of vergis ik me nu?
LuukFantasy pretparkgekkie05-10 Dwervelwind rijdt met 1 trein, de tweede trein is kapot/met onderhoud.
pretparkgekkie05-10 Dragonwatch heeft nog steeds erg veel last van kinderziektes, weet iemand waar het probleem toevallig ligt? Tijdens de drukke halloweenperiode lag ie er ook meestal uit. Dat was erg jammer voor de capaciteit tijdens deze periode.
Wondersteffel pretparkgekkie05-10 De riemen blijven een probleem, en vergeet niet dat windsnelheden ook een factor is dat de attractie buiten bedrijf gaat. verder geen flauw idee wat er precies aan de hand is met de attractie.
MisterDream pretparkgekkie05-10 Ondertussen staat de komende dagen dragonwatch in de kalender in "onderhoud" 🤷♂️
asuran https://www.looopings.nl/weblog/23893/Brandweer-haalt-Toverland-bezoekers-met-hoogwerker-uit-vastgelopen-attractie.html Er zal wel iets meer zijn dan riemen als ze uiteindelijk de brandweer nodig hebben nadat Dragonwatch weer stil valt.
JaylonToverlandgek asuran Dat klopt. Dragon Watch is meer dicht dan open door storingen in het systeem 🙁 Riemen en beugels werken tegenwoordig goed als je ze van de spanning af haalt.
Wondersteffel asuran Haha inderdaad, dat bericht had ik niet gezien toen ik mijn vorig bericht typte. Wel apart dat er geen beveiliging op zit waarmee de gondels langzaam naar beneden kunnen op een manier.
Tvlfan Iemand enig idee wat Toverland gaat doen op 15 november? Ze hebben een ontbrandingstoestemming aangevraagd en deze is goedgekeurd, terwijl ze volgens de kalender gesloten zijn. Bron: Overheid.nl
Wondersteffel Tvlfan Waarschijnlijk een test voor een vuurwerkshow of een evenement (extern of intern)
Jordy Tvlfan intern of extern evenement, testen voor komende evenementen, denk hierbij aan WinterFeelings, wie weet testen ze iets voor oud en nieuw, wie weet? Het is niet iets wat heel spannend zal zijn.