Het idee is hartstikke leuk, en ik ben benieuwd naar je ervaringen, maar laten we eens even advocaat van de duivel spelen.
De verleiding is erg hoog om even een attractie te pakken, tenslotte geef je dit ook aan in je openingspost.
Hoe denk jij dat je werkgever dat gaat vinden als die lucht krijgt van het feit op dat moment dat je niet braaf achter je laptopje zit te werken, maar liever in de Piranha een rondje meepakt of ondertussen in de wachtrij staat van Joris en de Draak.
Dat is toch tijdens werktijd dat je staat te wachten, als je werkgever ook gaat merken dat je iets minder productief bent tijdens die uren tussen de afspraken door dan zal jouw werkgever dat ook minder leuk vinden.
En werk je met materie die buitenstaanders geen snars aan gaat (bedrijfsgeheimen)
Dan moet je je ook gaan afvragen of sowieso werken op een openbare plek wel wenselijk is.
Het idee is nogmaals erg leuk, maar er hangt wel een zweempje overheen van in de baas zijn tijd even een paar attracties pakken.
En nou weet ik niet hoe goed je band is met je meerdere maar ik zou als je IN de Efteling aan het werk bent er wel twee keer over nadenken alvorens in een attractie te stappen, uiteraard tijdens lunch of koffiepauze is er natuurlijk geen vuiltje aan de lucht.