Beetje een Bobby Drop 2.0 gevoel hierbij. Ik heb heel gemengde gevoelens hierbij, want ik vrees dat dit een enorm lage capaciteit gaat hebben.
Alfa Ik snap trouwens niet waarom deze ritsystemen zulke lage capaciteit hebben vergeleken met een traditionele rapid river die gemakkelijk 1500 à 2000 personen per uur halen (en waar je in de zomer alsnog lang voor in de wachtrij staat).
Die werken met een draaischijf en kunnen extreem veel boten tegelijk op de baan hebben, wat hier niet het geval is (gezien de baan "te nauw" is, er sprake van hoogte is en botsingen gevaarlijk kunnen zijn). Dus ik vermoed dat er hier ruime afstand gaat zijn tussen de banden en je hetzelfde probleem gaat krijgen als wat indertijd bij de Bobby Drop het probleem was: heel populaire attractie met een veel te lage capaciteit.
Het enige wat ik mij kan bedenken is dat ze voorsteekpassen willen beginnen verkopen, want hun laatste investeringen zijn qua capaciteit enorm twijfelachtige keuzes geweest...
Hele vreemde keuze, maar Bellewaerde hun laatste keuzes zijn sowieso vreemd te noemen. Ik ben benieuwd...