Dit topic niet echt gevolgd om spoilers te voorkomen.. en daardoor dus ook niet door gehad dat het om een show ging. Dus toen we er de eerste keer kwamen, was het redelijk verlaten, maar het zag er nog wel OK uit. De stage was niet bijzonder, maar het achterste gedeelte zag er wel veelbelovend uit.. een beetje de set van de Tea Party.
Uiteindelijk zijn we van bij M&M helemaal terug gelopen naar deze hoek om de show te zien.. Nou.. ik had er beter aan gedaan om om een deuk in de track van M&M te slaan met mijn hoofd.
WHAT A WASTE OF TIME.
Nu heb ik zéér sterk het vermoeden dat wat we gezien hebben niet is wat het had moeten zijn.. maar laten we eerlijk zijn: Annuleer dan gewoon de boel.
Wat we gezien hebben was gewoon een vrouwelijke hoedenmaker die basically 5x achter elkaar hetzelfde liedje zong.. na 10 minuten was het afgelopen. er kwamen op dat moment nog mensen aan en er waren er redelijk wat die er wat raar omheen stonden te kijken omdat men er simpelweg meer van verwacht.
Ja.. af-en-toe kwam er een statische pop van een konijn omhoog bij de tafel achterin, maar daar werd ook zo goed als niets mee gedaan. Van Alice zelf was geen spoor te bekennen.
Kan iemand bevestigen of mijn vermoeden correct is en we wellicht een of andere noodoplossing gezien hebben??